ES | EU

TESTU LIBURUAK

Testuliburuak eta ikasmaterialak solidarioki programara zainpetuta dauden ikasleek (Lehen Hezkuntza 1., 2. eta 3. zikloa)  ordainketa hauek egin behar dute.

·        27 €     Lehenengo zikloa

·        30 €     Bigarren zikloa

·        31 €     Hirugarren zikloa

Diru kopuru hau Irailaren lehen hamabostaldian kobratuko da kuotarekin egiten den moduan.

Testu liburu hauek eskolak erosiko ditu, Delegaziotik  eta ikasleengandik jasotzen dugun diruarekin.

Bigarren eta hirugarren zikloko testu liburuak  4 urtean zehar mantenduko dira eskolan, horregatik ondo zaindu behar dira. Galtzen edo puskatzen badira osatutako batzordea jarriko duen zigorra gurasoek ontzat emango dute.

Testu liburuak ordainduko ez duten ikasleak behartuta daude erosteko liburutegi batean eta ordaindu bere kostu osoa. Beste aldetik ikasle hauek ezin izango dute Eusko Jaurlaritzak eskaintzen duen beka eskatu.